المؤلف = Ragheb، Mohamed AbdEl Salam
The impact of marketing knowledge on Customer Satisfaction with mediating role of marketing innovation: evidence from Egyptian real estate development companies.

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 12 April 2023

Eman Salah؛ Mohamed A. Ragheb؛ Alaa Elgharbawy؛ Passent Ibrahim Tantawi


The Impact of SaaS Quality on Customer Satisfaction in the Egyptian Telecom Service Providers

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 07 March 2024

Ahamed Yassin؛ Mohamed A. Ragheb؛ Ayman Ragab؛ Passent Tantawi


The Impact of Non-Governmental Organization and Social Entrepreneurship on Education Dropout: Empirical Study on Eltatwaa Hayat Association in Alexandria

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 18 March 2024

Heba Ahmed Salama؛ Mohamed A. Ragheb؛ Mohamed Wahba؛ Fahd Abdelaziz Hemeida


Influence of Innovation Capabilities and Customer Experience on Loyalty: Empirical Study in the Egyptian Private Hospitals

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 04 April 2024

nehal samy shafik؛ Mohamed A. Ragheb؛ Fahd Omar؛ Heba Hassan Sadek


The Effect of Digital Transformation on Employee Performance with Mediation Role of Technological Infrastructure: Evidence from Egyptian Oil and Gas Sector

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 16 April 2024

Mahmoud S. Bakry؛ Mohamed A. Ragheb؛ Aiman A. Ragab


The Relationship between Transformational Leadership and Supply Chain Performance with Mediation Role of Job Satisfaction: Evidence from Egyptian Petrochemical Companies

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 16 April 2024

Mohamed Kamel؛ Mohamed A. Ragheb؛ May Salah؛ Shaymaa Farid


The relationship between sustainability and resilience in supply chains: an empirical study on the Egyptian manufacturing firms.

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 08 May 2024

Ali El Damaty؛ Mohamed A. Ragheb؛ Mohamed Abdrabou؛ Magdy Khalaf


Impact of Electronic Customer Relationship Management on Purchase Intention with mediation role of Customer E-Satisfaction: evidence from Egyptian SMEs

المقالات الجاهزة للنشر، المقال المقبول، استمارة إلكترونية متاحة 08 May 2024

Emad Elhabashy؛ Mohamed A. Ragheb؛ Heba Hassan Sadek؛ Mohamed Abokhasaba


The Mediating Role of Job Satisfaction between Psychological Contract and Turnover Intention: An Evidence of Private Hospitals in Egypt

المجلد 44، العدد 2، مارس و إبريل 2024، الصفحة 281-294

Walid Mohamed؛ Mohamed Wahba؛ Mohamed AbdEl Salam Ragheb؛ Maha Hafez Ahmed